SOCIAL MEDIA

Sunday, November 9, 2014

Crete: Chania - Rethymnon - Bali, September 2014




Chania




























































Gramvusa island and Balos bay 











 










Rethymnon



























Bali



















Па-па, Крит!

Привіт, Вроцлав!

Не люблю писати творів з вікіпедії та пам"яті, але відкриваю рубрику "Корисності та цікавості" для тих, хто додивився докінця.

* Переліт Вроцлав-Ханья триває 3 години, вдвічі довше ніж Львів-Ханья, зате вдвічі дешевше.
* На вулицях багато літніх людей, підозрюю, мають хороше здоров"я завдяки хорошій екології та харчуванню.
* Вдень греки носят за собою каву-фрапе з льодом. Ввечері чим далі від центру, тим більше місцевих по забігайлівках, часто грають нарди.
* Впадає в око кількість розпочатих і "зморожених" вілл, спочатку подумалося: "ось їхня криза", згодом дізналися, що будівельні заборонені впродовж туристичного сезону.
* Щодо міст, жити найкраще за містом (в пішій доступності), отримаєте нескінченні пляжі майже без людей. 
* Найдешевші супермаркети - Lidl (є на Захід від Ханьї і Ретимно) та INKA (часто в центрі). Базари не виправдали себе.
* Їжа: в Ханьї місцева "домашня" кухня в ресторанчику Christianna Gefsis , за рибним асорті варто пройти повз "центральну" набережну в сторону маяка (збережете до 10 євро).
Ретимно запам"ятався пекарнею (по дорозі з автовокзалу в центр), де за 2є можна взяти величений смачнючий шмат spanakopita (шпинтано-сирний пиріг).
Балі: супермаркети малі та погані, "внизу" села по дорозі до останньої бухти є пекарня. З таверн Psaropoula.

4 comments :

  1. дякую-дякую, найзавзятіший коментаторе моїх рідкісних записів ;)

    ReplyDelete
  2. Здорово!
    Тоже хотели побывать в Ханья, но в последний момент всё отменилось и полетели на Халкидики.
    Смотрел фото и понял, что побывать там надо всё-таки )

    ReplyDelete
  3. Я тут, щоб поділитися своїми свідченнями про те, що зробила для мене хороша довірена кредитна компанія. Мене звуть Микита Таня, з російської мови, і я прекрасна мати трьох дітей. Я втратила кошти на спробу отримати кредит, мені було так важко і мені, і моїм дітям, я пішла в Інтернеті, щоб шукати кредитної допомоги, вся надія була втратив до одного вірного дня, коли я зустрів цього мого друга, який нещодавно забезпечив позику від дуже чесної людини містера, Бенджаміна. Вона познайомила мене з цим чесним службовцем позики містером Бенджаміном, який допоміг мені отримати кредит протягом 5 робочих днів, я назавжди буду вдячний містеру Бенджаміну за те, що він мені знову допомог стати на ноги. Ви можете зв’язатися з містером Бенджаміном електронною поштою: lfdsloans@outlook.com вони не знають, що я роблю це для них, але я просто повинен це зробити, тому що там багато людей, які потребують кредитної допомоги. до цієї чесної людини, і ви можете також врятувати. WhatsApp: (+ 1 989-394-3740)

    ReplyDelete